viernes, 6 de enero de 2012

2012

Les Festes ja han passat, aquest any s'han esfumat ràpidament, potser pel fet que mon pare és a l'hospital i han estat unes festes amb un fons trist, tot i que les hem aprés a gaudir d'una altra forma.
Altres anys les veia "caure" mica en mica, primer la nit de Nadal, després el Dia de Nadal, l'endemà St Esteve...passaven encara uns quants dies fins la nit de cap d'any..., el dia primer d'any i encara més dies fins la nit i el dia de Reis. Quan condueixo em fixo amb els cartells lluminosos i penso "aquí diu Bon Nadal, però ja ha passat...m'agraden més els cartells que diuen Bones Festes, no són tan caducs". Em passa també amb els cartells electorals que quedan penjats després de les eleccions dies, setmanes i mesos, o em passa amb les fotos de casa, no suporto que quedin antigues. o les garlandes de Nadal, demà les treuré sense falta, no hi ha res més desagradable que el peix passat.
Aquest any les festes han estat com continuades, sense parar, no les he vist "anar caient" m'han caigut totes de cop.

L'any que comença ja el tinc farcit de projectes, començo la setmana vinent un curs que durarà tres mesos i tinc d'altres activitats previstas, el millor que podem fer en temps així és no aturar-nos , omplir-nos d'il·lusíons i fixar-nos objectius que ens facin feliços, tot el demés vindrà poc a poc.

Així que encenc una llum per al 2012, una llum per a tots, perquè la foscor no ha d'entrar en els nostres plans, perquè la foscor no existeix mentre hi hagi una flama.

Nada ni nadie apagará nunca vuestra luz...

BON ANY!!!!

1 comentario:

  1. Hola;
    Acabo d'arribar al teu blog de casualitat i veig que el tens molt complet;

    Esteu convidats a passar al meu blof quan volgueu;

    http://infolocalnews.blogspot.com
    News Online

    Moltes gracies, UNA SALUTACIO!

    ResponderEliminar

Si así lo sientes, comenta, me encanta leerte.