martes, 28 de julio de 2015

NÚVOLS

Dies com els d'avui, tapats, silenciosos i núvols són com espais interiors per meditar. Aquells moments que de tard en tard ens permetem, de silenci, observació i connexió, només SOM.
Són dies ideals per sortir a caminar, només badant. Mirant al cel com els núvols prenen diferents formes o observant les formigues com traginen d'un cantó a l'altre preparant-se per a la tardor.
Al jardí de casa tenim una paret plena de fulles trepadores, i em feia la pregunta : Si fóssis fulla, quina series???
I en vaig veure una que sobresortia, esplèndida, de dos colors, una meitat d'un verd més potent i l'altra d'un verd més claret. Estava a una alçada mitja, tirant cap baix. no massa rodejada per altres fulles, tenia el seu espai , però tirava endevant amb molta força interior. Sí, definitivament jo seria aquella fulla i de ben segur que la perspectiva del temps i de l'espai seria molt diferent des d'aquella paret des d'on veuria ploure, o gelar .

En dies com avui jo em torno "melangiosa" i em poso a recordar o pensó més del que habitualment faig, jo sóc de poc pensar i de molt sentir, i això em fa estar extranya però m'ho permeto. I si a sobre la brisa s'ho emporta tot , encara és millor, perquè sé que així arribaran coses i persones noves.

En dies com els d'avui, no espero res,  tot està bé, tot ÉS.




2 comentarios:

  1. En días así , no hay nada que esperar...Para mi son días hermosos...y vivirlo sin expectativas es...VIVIR....SIN MÁS....

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias por tus comentarios, tu compañía siempre siempre es un soplo de brisa, un abrazo muy grande.

      Eliminar

Si así lo sientes, comenta, me encanta leerte.