viernes, 13 de marzo de 2009

LLENÇA'T (Lánzate)




Caus a terra molt avall
creus que no te'n sortiras,
però amb els mesos te'n adones
que tornes a començar.
I a força de molt de caure
i de tornar-te aixecar
veus que les coses no canvien
però ja no ets qui eres abans.
Doncs he estat ja cinc o sis
i sóc el que ara tinc,
no vull pensar en el que arribarà demà!
Llença´t, cada instant és únic
no es repetirà,
sento que el cor ja no para de bategar
i diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà,
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.
I perquè els meus pensaments
que sempre viuen el present
no conjuguen altres temps que
el ja faré, el que no vaig fer.
Doncs avui o potser demà
seré aquí o seré per allà,
seré un tróç de l´Univers
que no nota el pas del temps.
El que faig a cada instant és
la força que em fa gran,
no vull pensar en el que arribarà demà.
Llença´t, cada instant és únic
no es repetirà,
sento que el cor ja no para de bategar
i diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà,
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.
Llença´t, cada instant és únic
no es repetirà,
sento que el cor ja no para de bategar
i diu que em llenci,
que no pensi en tot el que vindrà,
que un llapis mai no dibuixa sense una mà.
Fuente: musica.com
Lax'n'busto
LLENÇA'T - LAX'N'BUSTO


Recuerdo que hace unos años esta canción fue como un salvavidas en mi vida, y , os lo confieso, es mi himno interior, es una fuente a la que acudo cuando las sombras me superan.

Ahora, lo que son las cosas, han cambiado el cantante principal, el que oís es el de antes, su voz era más grave, a mi me llenaba muchísimo más. Tienen su estudio de gravación desde hace algunos meses a 200m de mi casa, ¿será que necesitaba tenerlos cerca??? Curioso ¿no?.

2 comentarios:

  1. curioso de verdad, espero que no les de nunca por el ruido en vez del sonido, sino acarabas deseandolos un poquito menos cerca... :D


    Saludos, PAZ

    ResponderEliminar
  2. Sí, eso justamente pensé yo, pero no se oye ni una mosca, insonorización TOTAL!!!

    ResponderEliminar

Si así lo sientes, comenta, me encanta leerte.